maanantai 6. helmikuuta 2012

Murheellisen tuloksen maa

Plääääääääh!
Surkea sunnuntai, murheellinen maanantai. Kumarran vihreälle, samalla onnitellen äänestyksen voittajaa!

Minä olen huono häviäjä,
mutta huonoa voittajaa parempi häviäjänäkin! -Itsearvio.

Voittajaleirin timanttisesta ajattelusta kertoi aamullinen nimetön kommentti, että vain vaalivoittajan äänet lasketaan!! Minulla on vielä toivoa! Minä en kuulu tuohon 62,6 %:n kakkuun, josta kumpuaa noin lahjakkaita aivoponnistuksia. Kommenttia ei lausunut bff Pälvi Päsänen (vaikka tuo haiskahtaakin aidon eheytetyltä päsäsmäisyydeltä), vaan joku hahmo varjoisimmilta sytytyskujilta. Demokratia avautuu hiljalleen...

Buuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Nyt suuntaan katseeni omaan arkeeni. Annan toki Saukille ja puunukkemaiselle Pennille avoimen mahdollisuuden tehdä minuun vaikutus! Enhän minä mikään persu ole! Olokaatte hyvät presidenttipari!!

P.S. Kirjoitukseni asenne on omaksuttu ääniharavalta. Hän julistautui mm. arvojohtajaksi ja mielipidevaikuttajaksi. Mitä tulikaan ripoteltua ilmaan, sitä nyt haravoidaan ruohonjuurilta.

2 kommenttia:

  1. Ei kai se Sauli nyt niin huono vaihtoehto ole, verrattaessa Väyryseen saati Soiniin?
    Onneksi meillä on uusi mahdollisuus vaikuttaa kuuden vuoden päästä, sitten nähdään mihin Sauli on pystynyt ja mihin ei, äänet ne on hankittava hänen jatkossakin ja vielä kovemmalla työllä kuin näissä vaaleissa.
    Tsemiä, tsemppiä ja sporttista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen palannut takaisin politiikan syövereistä, joten suhtaudun Saukkiin jo harmaalla neutraaliudella. Hyvä me, hyvä muut!

      Poista